miercuri, 5 august 2015

Bărbatul care-şi ţine soţia moartă în masa de cafea din sufragerie

Ciudatenii

Când ai crezut că ai văzut totul în lumea asta, mai e un lucru de care s-ar putea să rămâi şocat. 
E vorba de un locuitor din Arizona, pe nume Jeff Green, care o păstrează nevastă-sa moartă într-o masă de sticlă special construită, chiar în mijlocul sufrageriei sale.
Jeff Green are 32 de ani, dar a rămas văduv datorită morţii soţiei sale. 
Datorită durerii mari pe care a suferit-o, el a făcut ceva total anormal pentru o persoană sănătoasă. 
El a declarat:  “Nu mai puteam îndura durerea morţii soţiei mele, aşa că am adus-o acasă”.
Soţia sa, Lucy, suferea de inimă, şi a murit la frageda vârstă de 29 de ani. 
Ultimele vorbe ale lui Lucy au fost: “Ne vom întâlni în paradis”. Dar aceste cuvinte nu l-au consolat deloc pe Jeff. 
La înmormântare, într-un act de disperare, Jeff a decis că n-o va lăsa pe Lucy să-l părăsească. 
“L-am sunat pe administratorul cimitirului şi i-am explicat sentimentele”, a declarat bărbatul. 
El a mai spus că: “Am vorbit cu autorităţile şi am obţinut o permisiune specială ca s-o aduc pe soţia mea acasă. 
Mai bine s-o am acasă, decât la 2 metri sub pământ. 
Lucy era foarte glumeaţă şi sunt sigur că mi-ar fi mulţumit pentru că am pus-o în masa de sticlă pentru cafea”.
Jeff a comandat o sticlă specială care protejează descompunerea cadavrului. 
“M-a costat 6.000 de dolari, dar a meritat”, spune bărbatul. 
Unii din prietenii şi rude ale sale nu-l mai vizitează pe bărbat. 
Însă prietenii săi adevăraţi îi respectă decizia şi continuă să-l viziteze. 
Unii chiar spun că e o “mobilă foarte frumoasă”.
"PS:Din punctul meu de vedere fotografia pare sa fie o facatura,cat despre declaratie, sincer am cunoscut cazuri reale mai profunde si mai dure de atat, nu este imposibil ,intr-o lume plina de nebuni trebuie sa mai iasa in evidenta cate unul,din cand in cand =))
Oricum frumos gestul lui, romantic,unic si fascinant sa-ti bei cafeau uitandu-te la sotia ta cum se descompune =))"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu