miercuri, 5 august 2015

Aşa ceva pare incredibil! Un bebeluş din Bangladesh arată la piele şi la chip ca un bătrân de 110 ani!


 Creaturi ciudate găsite pe Pământ
Prima parte!


Ieri m-a contactat un cititor pe google +, care mi-a oferit poza unei creaturi tare ciudate, un bebeluş ce seamănă cu un om bătrân! 
Nu a putut să-mi precizeze linkul (unde a descoperit această creatură)… am reuşit eu să-l găsesc pe un site de limba arabă – wslty.com. 

Cum scria numai în arabă, am fost nevoit să mă folosesc de Google Translate, care, însă, a tradus groaznic textul. 
Înţeleg din text următoarele: că această creatură s-a născut în Bangladesh şi ar arăta ca un bătrân de 110 ani!
Dacă fotografia nu e trucată şi informaţia e adevărată, atunci am putea spune că acest copil-bătrân (nu ştiu cum să-i spun) se aseamănă tare bine cu subiectul filmului “Strania poveste a lui Benjamin Button” (2008), în care un om, după ce s-a născut bătrân, întinerea pe zi ce trece! 
Într-adevăr, tare straniu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu